Thursday, May 27, 2010

Aim for the best (^_^)

Bismillah...


"Jika engkau meminta syurga, mintalah syurga firdaus kerana firdaus adalah syurga paling tinggi"
 (Mutafaqqun Alaih)

"Sesungguhnya jiwaku adalah jiwa yg mempunyai banyak cita-cita.
ku pernah bercita-cita menjadi amir, aku telah mendapatkannya.

Aku bercita-cita menjadi seorang khalifah,
juga telah aku dapatkan,

Sekarang, cita-citaku adalah syurga,
dan aku berharap mendapatkannya."

Itulah aku, UMAR ABDUL AZIZ
khalifah yg digelar khalifah ke-5 selepas khulafa' ar rasyidin.

p/s : bitauiq wannajah fil imtihan! aim for piat (EXCELLENCE) yok!.. byk2 doa dan bergantung pd Allah, kerana ilmu ini pun adalah ilmu Allah. Minta dari Dia yg sangat dekat dengan kte, sbab Dia tahu semua jawapannye. (^.~).

~sebelum bergantung pd diri, kene bergantung pd Allah. doakan sye juge=)
27/5/2010
bumi nizhny..

No comments:

Post a Comment